Òscar Flores, Isabel del Arco i Patricia Silva publiquen un capítol: Modelos flexibles de formación. Una respuesta a las necesidades actuales

Òscar Flores, Isabel del Arco (IP) i Patricia Silva, membres del Consolidat Equip de Desenvolupament Organitzacional (EDO-UdL), han publicat un capítol de llibre:

Flores, O., del-Arco, I., Silva, P. (2018). Modelos flexibles de formación: Una respuesta a las necesidades actuales. En Carrasco, S.; del Corral, I. (Ed.), Docencia Universitaria e innovación (pp103-136). Barcelona: Octaedro.

imatge-congrésCIDUI2018

L’esmentat capítol tracta els models flexibles de formació i com aquests traslladen el protagonisme a l’estudiantat i al professorat ja que aquest ha cobrat rellevància en la coordinació de l’aprenentatge fora i dins de l’aula. Els esmentats canvis han suposat una organització diferent en l’espai i en el temps. Aquest capítol ofereix una reflexió sobre alguns models i propostes de formació.

Text íntegre de la notícia publicada al web EDO-UdL: https://t.co/zCufE0pCKP
NOTA: Aquesta notícia ha estat facilitada per l'Equip de Desenvolupament Organitzacional EDO-UdL.
Gràcies a la col·laboració d'EDO-UdL podem compartir aquesta informació.