“Hotels that most rely on Booking.com – online travel agencies (OTAs) and hotel distribution channels” a la revista Tourism Review

Publicada la darrera recerca de la Dra. Eva Martín Fuentes, membre del Grup de Recerca Turisme, Economia Social i del Coneixement (TURESCO) de l’INDEST, amb el Dr. Juan Pedro Mellinas “Hotels that most rely on Booking.com – online travel agencies (OTAs) and hotel distribution channels”  a la revista Tourism Review, la revista acadèmica de turisme més antiga i editada pel Dr. Buhalis.

L’article analitza els hotels que més confien amb Booking.com com a canal de distribució hotelera, a través d’un simple ràtio anomenat número de comentaris per habitació.

Amb l’anàlisi de prop de 34.000 hotels de tot el món, es determina que hi ha tres factors que influencien en la dependència de l’hotel amb Booking.com: hotels independent vs cadenes hoteleres, hotels petits vs hotels grans i hotels de categoria més baixa vs categoria més alta, a més a més, els hotels d’Europa acostumen a treballar més amb aquesta OTA que els de la resta del món.

NOTA: Aquesta notícia ha estat facilitada pel Grup de Recerca Turisme, Economia Social i del Coneixement (TURESCO).
Gràcies a la col·laboració del grup de recerca TURESCO podem compartir aquesta informació
Accés directe a l'article: "Hotel that most rely on Booking.com - online travel agencies (OTAs) and hotel distribution channels" 
DOI: https://doi.org/10.1108/TR-12-2017-0201