Eduard Cristóbal-Fransi, Natalia Daries-Ramón i Eva Martín-Fuentes guanyadors del Premi a la Millor Comunicació presentada al XXI Congreso Internacional de Turismo Universidad y Empresa de la Universitat Jaume I de Castelló

Adopción del comercio electrónico en el turismo industrial: análisis de la presencia web de los recursos turísticos industriales és el títol de la comunicació que ha guanyat el Premi a la Millor Comunicació presentada en el XXI Congreso Internacional de Turismo Universidad y Empresa de la Universitat Jaume I de Castelló, sota el lema Turismo y Desarrollo en los espacios rurales de interior”, celebrat a Castelló els dies 25 i 26 d’abril de 2018.

Guanyadors del Premi a la Millor Comunicació presentada al XXI Congreso Internacional de Turismo Universidad y Empresa de la Universitat Jaume I de Castelló

Els membres investigadors del grup de recerca Turisme, Economia Social i del Coneixement (TURESCO) adscrits a l’INDEST que participaven en aquest article són Eduard Cristóbal-Fransi (IP TURESCO), Natàlia Daries-Ramón i Eva Martín-Fuentes, a més a més de Laura Español Bernadó que no és membre de INDEST.

L’esmentat Congrés Internacional ha estat organitzat per la Universitat Jaume I i la Fundació Universitat Jaume I – Empresa de Castelló.

Diploma del Premi a la millor Comunicació per la Universitat Jaume I de Castelló.

NOTA: Aquesta notícia ha estat facilitada pel Grup de Recerca Turisme, Economia Social i del Coneixement (TURESCO).
Gràcies a la col·laboració del grup de recerca TURESCO podem compartir aquesta informació.