Dilluns, 19 de març de 2018 es celebrarà el seminari: La complexitat del veïnatge de la Unió Europea. Cap a un nou paradigma dels acords d’associació de la UE.

Seminari La complexitat del veïnatge de la Unió Europea - 19 de març

L’acte tindrà lloc a la Sala de Juntes de la Facultat de Dret, Economia i Turisme (FDET) de la Universitat de Lleida de les 17.15 a les 19.30 hores. Les inscripcions es faran presencialment a la Secretaria de la Facultat de Dret, Economia i Turisme (despatx 0.39 FDET) i el termini d’inscripció finalitza el 16 de març.

Seminari La complexitat del veïnatge de la Unió Europea - Presentació - 19 de març

El coordinador de l’acte és el Doctor Antoni Blanc Altemir Catedràtic de Dret Internacional Públic i Relacions Internacionals de la Universitat de Lleida. Contacte per correu electrònic amb el Professor clica aquí. La organització de l’esdeveniment corre a càrrec del Departament de Dret Públic.

Més informació detallada de l’esdeveniment aquí. Descarregar el programa del Seminari: La complexitat del veïnatge de la Unió Europea. Cap a un nou paradigma dels acords d’associació de la UE, aquí.

NOTA: Aquesta informació ha estat facilitada pel Grup de Recerca Les Nacions Unides i la Unió Europea davant els reptes i amenaces actuals: reforma del sistema de governança global, seguretat, cooperació i drets humans.
Gràcies a la col·laboració del grup de recerca podem compartir aquesta informació.